DNVP ontzorgt!

DNVP ontzorgt!

DNVP Integriteit Monitor I De integriteit in uw organisatie verbeteren door te monitoren!

Uiteraard streeft u ernaar om een integere organisatie te creëren. Echter, het is de vraag in hoeverre organisaties daadwerkelijk op de hoogte zijn van wat er zich afspeelt op hun werkvloer. Het is essentieel voor werkgevers om inzicht te krijgen in hoe het personeel de integriteit op de werkvloer ervaart, aangezien wat niet gemeten wordt, niet verbeterd kan worden. Wij kunnen u helpen met de DNVP monitor integriteit waarbij we integriteit op een eenvoudige manier (anoniem en vertrouwelijk) in kaart  brengen en knelpunten analyseren zodat u met een onderbouwd advies aan de slag kunt.

Waarom u de DNVP Integriteit Monitor moet inzetten

  • Breng integriteit gedrag in uw bedrijf in kaart
  • Ontvang overzichtelijke rapportage
  • Inzicht in wat er speelt op het gebied van integriteit en wat u eraan kunt doen
  • Bespaar tijd en geld op ziekteverzuim

Niet integer gedrag in uw organisatie is niet alleen ongezond, maar gaat ook ten koste van de bedrijfsresultaten, uw imago en het werkplezier. De DNVP kan op een eenvoudige en prettige manier integriteit in uw bedrijf in kaart brengen.

 

 

Voeg je koptekst hier toe

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Voeg je koptekst hier toe

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Voeg je koptekst hier toe

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

We hebben 3 verschillende pakketten

Goed geregeld, een aansluiting bij DNVP.

Verhoogde productiviteit

Vertrouwenspersonen hebben een goede invloed op het ervaren van werkgeluk en dit heeft een positieve invloed op de productiviteit. 

Minder stress en gezondheidsvoordelen

Wij ontzorgen bij het creëren van  een sociaal veilige organisatie. Hierdoor ervaren werknemers doorgaans minder stress op het werk. 

Verbeterde klanttevredenheid

Gelukkige werknemers hebben vaak positievere interacties met klanten en collega’s. Dit kan resulteren in een betere klantenservice en hogere klanttevredenheid.