DNVP monitor werkstress I Werkstress voorkomen door te monitoren!

DNVP Werkstress Monitor I Werkstress voorkomen door te monitoren! In 2021 gaf 40% van de werkgevers aan dat werkstress tot één van de belangrijkste risico’s binnen het bedrijf hoort. In hoeverre weet u nu echt wat er speelt op uw werkvloer ? Wat u niet meet kunt u niet verbeteren. Om werkstress aan te pakken zet men vooral in op het verhogen van de autonomie, instellen van een aanspreekpunt en het aanpassen van het werk. Wij kunnen u helpen door de werkstress bij uw bedrijf op een eenvoudige manier (anoniem en vertrouwelijk) in kaart te brengen, knelpunten te analyseren zodat u met een onderbouwd advies de werkstress kunt verminderen. Waarom u de DNVP Werkstress Monitor moet inzetten
  • Breng werkstress in uw bedrijf in kaart
  • Ontvang overzichtelijke rapportage
  • Inzicht in de werkstress en wat u eraan kunt doen
  • Bespaar tijd en geld op ziekteverzuim
Langdurige stress in uw organisatie is niet alleen ongezond, maar gaat ook ten koste van de bedrijfsresultaten, uw imago en het werkplezier. De DNVP kan op een eenvoudige en prettige manier de werkstress in uw bedrijf in kaart brengen.

Voeg je koptekst hier toe

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Voeg je koptekst hier toe

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Voeg je koptekst hier toe

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Wil je graag meer weten?

Wil je graag meer weten over de mogelijkheden? Neem dan gerust contact op.

Verhoogde productiviteit

Vertrouwenspersonen hebben een goede invloed op het ervaren van werkgeluk en dit heeft een positieve invloed op de productiviteit. 

Minder stress en gezondheidsvoordelen

Wij ontzorgen bij het creëren van  een sociaal veilige organisatie. Hierdoor ervaren werknemers doorgaans minder stress op het werk. 

Verbeterde klanttevredenheid

Gelukkige werknemers hebben vaak positievere interacties met klanten en collega’s. Dit kan resulteren in een betere klantenservice en hogere klanttevredenheid.